تبلیغات
جلال طاهری - فعالیت های بدنی کودکان
 
جلال طاهری
افزایش دسترسی مردم به اینترنت
درباره وبلاگ


هم اكنون مردم به اینترنت اعتماد ندارند و هدف ما اعتماد دادن به مردم است

مدیر وبلاگ : جلال طاهری
نویسندگان
نظرسنجی
شما به کدام یک از زمینه های علمی زیر علاقه ی بیشتری دارید











فعالیت های بدنی کودکان
فعالیت های بدنی کودکان
کودکان فعالیت کردن را دوست دارند و تبدیل فعالیت های بدنی به یک عادت برای آنها نه تنها سرگرم کننده است بلکه سلامتی اشان را به همراه دارد. برای رشد سالم کودکان باید به فعالیت بدنی آنها اهمیت دهید. اگر از همان سنین پایین فرزند خود را با فعالیت آشنا کنید در تمام طول زندگی این ویژگی مثبت را حفظ خواهد کرد.


● آیا می دانستید؟
کودکان باید روزی حداقل ۶۰ دقیقه به فعالیت بدنی بپردازند و کمتر از دو ساعت را در جلوی تلویزیون سپری کنند.
به توصیه های زیر توجه کنید:
اوقات خود را با فرزندتان بگذرانید.
  
.
فعالیت های بدنی کودکان
فعالیت های بدنی کودکان
کودکان فعالیت کردن را دوست دارند و تبدیل فعالیت های بدنی به یک عادت برای آنها نه تنها سرگرم کننده است بلکه سلامتی اشان را به همراه دارد. برای رشد سالم کودکان باید به فعالیت بدنی آنها اهمیت دهید. اگر از همان سنین پایین فرزند خود را با فعالیت آشنا کنید در تمام طول زندگی این ویژگی مثبت را حفظ خواهد کرد.


● آیا می دانستید؟
کودکان باید روزی حداقل ۶۰ دقیقه به فعالیت بدنی بپردازند و کمتر از دو ساعت را در جلوی تلویزیون سپری کنند.
به توصیه های زیر توجه کنید:
اوقات خود را با فرزندتان بگذرانید.
زمان مفید زمانی نیست که جلوی تلویزیون و یا در اتومبیل سپری می شود! به مسافرت های کوتاه بروند. رفتن به پارک و ساحل دریا فکر بسیار خوبی است. فعالیت در کنار یکدیگر باعث تقویت ارتباطات شخصی و خانوادگی می شود.
فعالیت های سبک و سنگین روزانه را مدنظر داشته باشید.
به طور خانوادگی به فعالیت هایی بپردازید که برای استخوان ها، عضلات و مفاصل مفید هستند. فعالیت هایی مثل راه رفتن تند را نیز از یاد نبرید.
در ضمن فوتبال بازی کردن در حیاط و پارک، خون را به جریان می اندازد.
هر طور که می توانید فعالیت کنید.
کودکان بازی کردن با پدران و مادران خود را بسیار دوست دارند با آنها توپ بازی کنید و به بازی های دیگر بپردازید. به همراه کودکان خود تا مدرسه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید.
به بازی های تیمی اهمیت دهید.
بازی های تیمی بسیار سرگرم کننده هستند. فرزند خود را در یک باشگاه فوتبال، بسکتبال، تنیس روی میز و... ثبت نام کنید و یا با دوستان خود به این ورزش ها بپردازید.
از هر فرصتی برای تفریح کردن استفاده کنید.
کودکان را در کلاس های شنا، اسکیت و امثال آن ثبت نام کنید.
جنبه آموزشی فعالیت های بدنی را از یاد نبرید.
اهمیت جنبه آموزشی فعالیت های بدنی را از یاد نبرید. این مسئله را دست کم نگیرید. تمام کودکان برای داشتن آینده ای روشن شایستگی فراگرفتن مهارت های جدید را دارند. برای فرزندان خود فعالیت های مختلفی را در نظر بگیرید تا آنها بتوانند مهارت های لازم را بیاموزند.
از زمان تفریحات منفعلانه بکاهید.
زمان تماشای تلویزیون، بازی های ویدئویی و استفاده از اینترنت را کاهش دهید.
خانواده را در فعالیت های اجتماعی شرکت دهید.
اعضای خانواده را به شرکت در اقدامات نیکوکارانه تشویق کنید.
برای فرزندان خود الگوی مناسبی باشید.
اگر فعالیت را به بخشی از زندگی روزانه خود تبدیل کنید احتمال بیشتری وجود دارد که فرزندان تان در این زمینه شما را الگوی خود قرار دهند.
برای تبدیل شدن به یک خانواده فعال راه های جدیدی کشف کنید.
با اعضای خانواده به پارک ها و اردو بروید و در اطراف شهر دوچرخه سواری کنید. بازی با فرزندان تان را از یاد نبرید.
اتومبیل خود را کنار بگذارید.
در سفرهای کوتاه مثل رفتن به مدرسه یا خرید به جای استفاده از اتومبیل شخصی، پیاده روی کنید. در ضمن شما می توانید برای این کار از دوچرخه استفاده نمایید.
از انتخاب فرزندتان حمایت کنید.
برخی از کودکان به ورزش های سازمان دهی شده علاقه دارند و گروهی نیز فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری را ترجیح می دهند. انتخاب فرزند شما هرچه باشد به آن احترام بگذارید.


نوع مطلب : biology، ورزش، 
برچسب ها : فعالیت های بدنی کودکان، فعالیت های بدنی، فعالیت، بدنی،
لینک های مرتبط :
نظرات ()
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
چت روم

Menu


webkaran

----------
yahoo!
----------
Google
----------
Ask

رتبه سنج گوگل